2009年1月22日

Ipod 無電的日子

一上巴士己聽到:[我要跳...我要跳..我要跳呀呀呀呀呀呀 !! 日日跳日日Fit....]

每5分中就來一鑊..... 我要跳我要跳我要跳我要跳我要跳我要小你咩.........

後面再俾位小姐每秒以尖聲攻擊,你公司受氣是非關我X事咩.......



落到MTR...........個個爭椅仔.........人地都未出來你推咩X

MTR 個個開講座 .............. 明明用Handfree, 你隻死人手搓住handfree,咁你mei唔handfree law

再上巴士....行行下車內有燒焦味, 有中年男破口大罵:
[喂!司機!間車有味你仲唔X停車,你聞唔x到假]

再有無知婦孺:[係mei車尾著火呀?]

再來一班專家:[架車根本載唔到咁多人,引擎mei著火law.............係mei冷氣燒左ar.........可能架車(both)水ar ]


香港真係好嘈..........永遠冇品人比有品人多.........

好想離開呢種生活..........

沒有留言: