2008年3月31日

默默耕耘CG人

對其他人來說可能只是千篇一律的報導.....但對我來說每一張圖,每一個字都係對我的一個鼓勵我知拿個獎,上一下報導........只不過是一個 Begin, 你不再進化,不再更努力去做更好ART WORK 出來, 一樣不會有人欣賞我.....一樣不會出人頭地................. 再進化




請留意左頁下中間幅圖......... 我真係好想知道香港無線科技商會主席趙志洋先生睇到會點





我個樣想點................我明明記得我有笑............

我想澄清返東touch內容提及:

((而當中的animation製作部分
更是同<<忍者龜>>同一間公司))

我無咁講過, 此Animation完全同IMAGI無關
IMAGI 做Animation點止咁ar!!!
我相信係少左d字車......





點解我做訪問時唔覺有條女指住我??





同場原來上一頁係我幫派總佗主訪問...............同時出現同一本雜誌,威爆!!





我真係好開心這攝影人將我拿獎後果種開心同感慨的一剎那捕捉得如此準確............攪笑樣!!

沒有留言: