2007年11月28日

相信感覺 相信簡單






將屋企剩餘物資砌埋一切..................

呢一個week 食左超激勁爆多 [ 後生仔食多D啦 ] , 雖然好開心仲俾人當後生仔, 但真係好飽 law. 頂!

同老豆唱K,老豆走音勁好笑!! 但唔可以笑...................



突然覺得 我只是一個人
有點孤單 淺淺的憂鬱
我不知道明天 會不會 很美麗
雖然今天天很藍 而雲很白 風很涼

不必每件事情 都在意
不想工作 不想困擾自己
該是我的總會來
就算挑戰 我不走開

我曾經看見困難 變得膽小不夠勇敢
但還是要相信 相信感覺 相信簡單

有一天 等我懂得現實 也許更灰心
至少現在讓我去相信

我還是會相信 相信感覺 相信簡單

沒有留言: