2007年10月28日

HD in Media Arts (Part-time) 2007 Graduation Project 感染

在這個擠擁的都市裏,每個人總是愛批評,愛投訴,愛抱怨, 罵東罵西 ........... 而且不知不覺的感染了身邊的人一起進入了這狀態,但是否卻漸漸淡忘了批評的真諦是為了令事情進步變得更好嗎 ??

我們經常都做不到第一個帶起的人 , 但要成為第一個改變的人是最容易的.








留個 commend to me









請不要只在意個吊字, 而忽略了這 animation背後想說的
暗倉多左好多,人做到殘............................... 攪掂啦!!

想多謝好多人

Mum & Dad (俾我full time do my animation ) , Ki , jacky , raymond , lokman , tai , dd Kok , shadow, , raymond (music) , felix , lui, 百樂 記得再加 ......... (排名不分先後)

very special super thank you (Nelson Tam)

4 則留言:

匿名 提到...

喂!而家我完全唔係你0個皮喎!
concept 都好好呀,
just only one thing need to upgrade is the aesthetic in the whole look of the movie.

匿名 提到...

好開心睇到你完成左既作品^^
開頭聽你講日畫夜畫...都唔係完全信你花晒所有時間落去。但係睇完之後...感受到你真係花左好多心機去表達你想表達既野, 每一個位置、動作 係哩短短幾分鐘內,都值得留意。 我最鍾意係老闆走入去鬧人果段...好貼切= =" 唔知以為你講緊我老闆...一入黎就鬧人...!尋日先因為有D事怕我老闆問起上黎責怪我而我又一定要話個同事..搞到嘈交..。可能哩個社會本身四處都係咁。好遺憾係技術上既意見我俾唔到你幫唔到你^^" 仲有如果我再打落去我既感受可能成板都係字...哈! 真心祝福你可以成功出人頭地, 我相信唔只我一個人相信你係可以的。

匿名 提到...

我乜春都唔識,覺得個屌字用得好撚生動
個闆字都好好

你唔多謝我既....我同你去買電腦喎

Lomeo 提到...

VERY COOL~~~great rendering is it mental ray ? anyway I like it ....
Cheers!!!!!!!!!!