2007年10月19日

惡童終入手


最後8日........................我覺得自己好似做緊特工










{{ 感染 }} 從未曝光片段 曝光 4 秒

2 則留言:

LokmanLam 提到...

喂我都唔知咩叫visual language,我呢d人渣無得上堂~下次出尼教下我丫喂,真係知係乜.條片果個閒人係咪見到d野然後嚇一跳??如果係既話,佢"見到D野"呢個動作未夠出就"嚇左一跳".加油老熠~~!!!

匿名 提到...

你個景好colorful,但係如果以visual language尼講呢,個景太saturation,引至同個"閒人" ban埋哂,成個畫面好busy,好唔focus,如果可以desatuation返少少可以popup返個character0的啦!~~~~條斑馬線可以將畫面引導去"閒人"度,係一個好好既示範呀,不如試下將個影打係前面,斜向右邊少少,可能會更好呢~~!!!! GOODGOODGOOD (不過你個model就...)