2007年9月28日

咩真係唔得嘅咩????









你 D 野好俗 wow....

做條咁嘅片想出到國 ??

完全唔知你想表達D咩 ............

你唔係好識畫畫 wow ...

如果自己玩下都得嘅...

.......................................................

咩真係唔得
嘅咩????

永遠都會保持這個態度做落去 , 當我在不斷學習下遇上第一百個((唔得))的時候 , 可能第一個((得))在等緊我............

Very thx jacky teach me what is visual
language ,你唔教我,我真係唔識.

1 則留言:

匿名 提到...

唔好理人地點睇,奕都唔需要,總之"別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿!".
我覺得好好喎,大家對"好"既睇法唔同之嘛!至於出唔出國,唔試過點知唔得?你覺得得,咪得囉!試過唔得,總好過無試過而後悔!都好過有0的人有好大既理"想",只係想.
Try your best!if you think you can,you can!