2007年3月27日




星期日去左西環,舊地重遊,都成十年啦,十年前住的地方,十年後去返, 正!!!

我發覺原來最多壽的鋪頭,有三類,

第三位............賣舊野的士多

第二位............ 文具精品店

第一位............ 藥房

仲有我十年前成日會出去同一個樣貌似七八十歲的街邊老婆婆買腸粉,竟佢仲向同一個地點度賣緊

最神奇的係佢一D都無變過,唔通.........................佢係 自動販賣腸粉人造人一號??

在舊式士多中見度粒西X波,忽發奇想整左盞燈,唔知可唔可以拿來賣呢??

今日見左工,AD話我D野都算可以,但就無EXP,驚我做不來,.......................................其實我又無驚過

自己做唔來,我相信將勤補缺,只要努力一定有用,不過要諗一樣野來sell自己就真係要腦力啦

期待second in , 不過如果真係唔得都係一個好的interview EXP來的,學度野..........喎!!

多謝AD姐姐

沒有留言: