2007年1月22日

電車記事一



我愛爸爸,也愛媽媽,不過媽媽未諗度點畫

電車記事(一):

每日我都會搭電車,每日見到的事到令我有些感動,電車下層總是擠滿了公公婆婆,我多數都唔坐,後生仔企下啦!!

每當見到有後生仔女無自動自覺讓坐時,真係有D想打七佢...............

算!!唔係想講呢D!! 係向電車上見得到好多我們這一代忽略的心

雖個位己經係坐滿左,但d阿婆都總會再坐迫D,

then問下車上的另一位婆婆坐唔坐?? 我以為佢地係識得,點知...

...:[坐丫!! 我地老啦,一間跌一跌,命都無埋]

(心酸)...........:[ 唔該唔該!!邊個站落車.....點稱呼你,我姓陳,名小妹] ................

唔好話阿婆lonly先同人咁多野講,就算真係,咁你咪嗲兩句law..阿婆有時同幾好笑

果一份人情味,可能係我地呢一代忽略左的野,現在我地連坐車俾人有小小個身(high)下己經啤到佢行..

有時真係覺得話香港係人口最密地方,但我覺得也同時係人與人最疏遠的地方

這麼近,那麼遠...............

1 則留言:

Ninetitwo 提到...

我婆婆都係叫細妹....睇到你呢篇令我旎起佢......